Regulamin

Regulamin i warunki

 

Regulamin Rezerwacji

 

Rezerwacja i zadatek

Rezerwacja jest ważna po wpłacie zaliczki w wysokości 30% wartości całego pobytu.

Pozostała kwota musi zostać uregulowana najpóźniej 7 dni przed przyjazdem lub w dniu przyjazdu, gotówką lub przelewem.

 

Zasady rezygnacji z rezerwacji

W przypadku rezygnacji na minimum 30 dni przed planowanym przyjazdem, zaliczka zostaje zwrócona w całości.

W przypadku rezygnacji na mniej niż 30 dni przed przyjazdem, zaliczka nie podlega zwrotowi.

Możliwość zmiany terminu rezerwacji jest zależna od dostępności domków i musi być uzgodniona z właścicielem.

 

Minimalny czas pobytu

Minimalny czas rezerwacji wynosi 2 doby. W okresach świątecznych, długich weekendów oraz wakacji minimalny czas pobytu może wynosić 3 doby lub więcej (informacja w ofercie).

 

Godziny zameldowania i wymeldowania

Zameldowanie: od godziny 17:00.

Wymeldowanie: do godziny 11:00.

W miarę możliwości godziny zameldowania i wymeldowania mogą być dostosowane po wcześniejszym uzgodnieniu.

 

Pobyt dodatkowych osób

Domki mogą pomieścić maksymalną liczbę osób określoną w ofercie.

Pobyt dodatkowych osób możliwy jest jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu i akceptacji przez właściciela.

 

Ceny i dodatkowe opłaty

Cena wynajmu zależy od sezonu, świąt, długich weekendów i liczby osób.

Zużycie energii elektrycznej rozliczane jest według licznika – opłata wynosi 1,2 zł za 1 kWh.

W przypadku uszkodzeń mienia naliczana będzie opłata według wartości szkody.

 

Zasady użytkowania domku

Domki przeznaczone są wyłącznie do celów rekreacyjnych – organizowanie imprez, w tym wieczorów kawalerskich/panieńskich, jest zabronione.

Zakazuje się grillowania na tarasie.

Obowiązuje zakaz palenia tytoniu wewnątrz domków.

 

Bezpieczeństwo i monitoring

Obiekt jest monitorowany dla bezpieczeństwa gości i właścicieli.

 

Odpowiedzialność za szkody

Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w wynajmowanym obiekcie przez siebie lub osoby przebywające z nim.

 

Reklamacje

Reklamacje dotyczące pobytu należy zgłaszać niezwłocznie podczas trwania pobytu lub najpóźniej w ciągu 7 dni od jego zakończenia.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia.

 

Akceptacja regulaminu

Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację powyższego regulaminu.

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja